9 Mayıs 2016 Pazartesi

ÜNLÜ BLOGGER'LARDAN TÜYOLAR






MAKYAJLI VE MAKYAJSIZ RESİMLER...

YÜZÜ İNCELTİR, GÖZÜ BÜYÜTÜR , SOLGUNLUĞU GİDERİR... KADINLARIN DA ERKEKLERİN DE KURTARICISI...

AMA İŞİN SIRRI DOĞRU UYGULANMASI...

SON YILLARDA EN ÇOK TARTIŞILAN KONU DOĞRU MAKYAJ. MAKYAJ TÜYOLARINI SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞAN BLOGGER'LAR SON YILLARDA EN ÇOK OKUNAN VE TAKİP EDİLEN İSİMLER ...


KOZMETİK TANITIM GRUBU DÜNYANIN ÖNDE GELEN KOZMETİK FUARLARINDAN BEAUTYEURASIA  İÇİN  DÜNYACA ÜNLÜ BLOGGER'LERI İSTANBUL'A GETİRDİ...   BEN DE DOĞRU MAKYAJIN SIRLARINI ONLARA SORDUM.

ONLAR TÜRK FİRMALARINI YAKINDAN TANIRKEN FUARA GELENLER DE ONLARDAN GÜZELLEŞMEYİ KOLAYLAŞTIRACAK BAZI İPUÇLARI ALDI.


MAYA MİA O BLOGGER'LARDAN BİR TANESİ...
SOSYAL MEDYADA 1 MİLYONDAN FAZLA TAKİPÇİSİ BULUNUYOR...
ÖZELLİKLE GÖZ MAKYAJI TÜYOLARI VERDİĞİ VİDEOLARI HER GÜN BİNLERCE KİŞİ TARAFINDAN İZLENİYOR...

"Ben olabildiğince güzel görünmeye çalışıyorum... Cilt bakımına dikkat ediyorum. formül iyi beslemek, bol su içmek ve güzel hissetmek... Renkli gözlüyseniz mat, koyu ve kahverengi tonlar ile ortaya çıkarabilirsiniz. Eğer gözleriniz koyuysa açık renklerle ya da renkli çizgilerle yapabilirsiniz. Daha doğal görünmesine özen gösterin...."

BİR BAŞKA ÜNLÜ BLOGGER DA  GÜNEY KALİFORNİA'DA YAŞAYAN MAKYAJ SANATÇISI KAREN SARAHI GONZALEZ... GONZALEZ DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAN  3 MİLYONA YAKIN TAKİPÇİSİNE İLHAM VERİYOR.

"Formülüm daha çok cilt bakımı üzerine... Gündüzleri rimel  ruj ve allık sürebilirsiniz. Gece ise mutlaka eyeliner olmalı... Ben daha çok yumuşak ve doğal görünümü seçiyorum. Yumuşak hatlar kesinlikle daha iyi görünüyor."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder